Aktuality

Časté dotazy

Časté otázky a odpovědi

Žádost o půjčkushutterstock_43832413

1. Jaké jsou podmínky pro získání půjčky ?

1. Jaké jsou podmínky pro získání půjčky ?

Jediná podmínka k získání půjčky je věk 21 až 85 let a splacené předchozí půjčky u naší společnosti.

2. Musím při žádosti o půjčku dokládat potvrzení o příjmu ?

2. Musím při žádosti o půjčku dokládat potvrzení o příjmu ?

Ne. K uzavření smlouvy o půjčce nepotřebujete potvrzení o příjmu ani nemusíte na žádnou osobní schůzku. Vše probíhá prostřednictvím online formuláře a SMS zpráv.

3. Požádal jsem o SMS půjčku. Jaký bude další postup ?

3. Požádal jsem o SMS půjčku. Jaký bude další postup ?

Ze zákaznického servisu vám na mobilní telefon přijde zpráva o schválení, nebo zamítnutí půjčky. V případě schválení půjčky jsou vám peníze odeslány buď poštovní poukázkou nebo na vámi uvedený bankovní účet. Tyto údaje vám také přijdou v podobě textové zprávy na mobilní telefon nebo vás kontaktuje zákaznické oddělení s bližšími informacemi.

4. Jaké jsou úroky z půjčky ?

4. Jaké jsou úroky z půjčky ?

Poplatek za půjčku se odvíjí od výše půjčky a doby splatnosti 7 až 45 dní. Výši poplatků za půjčku dle délky půjčky, její prodloužení i případné smluvní pokuty za nedodržení termínu splatnosti najdete v přehledu poplatků.

5. Jsem podnikatel. Můžu si u vás požádat o půjčku?

5. Jsem podnikatel. Můžu si u vás požádat o půjčku?

Samozřejmě. O půjčku může zažádat každý občan ČR ve věku 21 – 85 let.

6. Využíváte mé osobní údaje na marketingové účely ?

6. Využíváte mé osobní údaje na marketingové účely ?

Ne. Vaše osobní údaje slouží pouze k identifikaci vaší půjčky a zaslání faktury na vaši adresu.

7. Mohu si požádat o další půjčku, když jsem ještě nesplatil tu předchozí ?

7. Mohu si požádat o další půjčku, když jsem ještě nesplatil tu předchozí ?

Ne. Můžete mít u nás jen jednu aktivní půjčku. Pokud tedy máte aktuálně u naší společnosti nesplacenou půjčku, vaši další žádost o půjčku budeme muset zamítnout. V případě potíží se splacením zápůjčky si prodlužte termín splatnosti nebo kontaktujte zákaznický servis.

Po schválení půjčkyshutterstock_43832413

1. Jak rychle obdržím peníze ?

1. Jak rychle obdržím peníze ?

V případě zasílání půjčky na váš bankovní účet obdržíte peníze obvykle tentýž den, nejdéle však druhý pracovní den od zaslání žádosti o půjčku. U zaslání peněz poštovní poukázkou počítejte s tím, že peníze vám přijdou do 4 pracovních dnů na vaši adresu od zaslání žádosti. V případě vaší první půjčky u naší společnosti zasíláme peníze jen poštovní poukázkou, protože to tak vyžaduje česká legislativa. Vaše další půjčky už lze řešit převodem peněz na účet.

2. Za jak dlouho musím splatit půjčku ?

2. Za jak dlouho musím splatit půjčku ?

Splatnost půjčky je 7 – 45 dní. Záleží na vás, kterou variantu při žádosti zvolíte. V případě problému s termínem splatnosti si půjčku prodloužíte.

3. Co mám dělat, když nemohu zaplatit půjčku včas ?

3. Co mám dělat, když nemohu zaplatit půjčku včas ?

Kontaktujte zákaznický servis, kde s vámi dohodnou náhradní termín splatnosti. Půjčku si také můžete sami před termínem splatnosti prodloužit o 30 dní a to celkem 3x.

4. Jak a kde mám splatit půjčku ?

4. Jak a kde mám splatit půjčku ?

Po vyplacení peněz zašleme ještě na vaši adresu fakturu, na které najdete všechny potřebné platební symboly k uhrazení půjčky. Při placení faktury uveďte váš variabilní symbol, abychom mohli platbu přiřadit ke správné půjčce.

5. Ztratil jsem fakturu. Kde získám nové platební symboly ?

5. Ztratil jsem fakturu. Kde získám nové platební symboly ?

Zavolejte prosím na zákaznickou linku: tel. 245 001 715. Vaše fakturační údaje vám poskytneme, obvykle zasíláme SMS s platebními údaji na váš mobil.

6. Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis ?

6. Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis ?

Zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 8.00 a 20.00 hodin, v sobotu od 10.00 do 18.00 hodin. Více informací a všechny údaje najdete v kontaktech.

7. Proč má žádost o půjčku nebyla schválena ?

7. Proč má žádost o půjčku nebyla schválena ?

Pravděpodobně nesplňujete kritéria daná pro SMS zápůjčku. Zkuste kontaktovat zákaznický servis, abychom se pokusili poradit vám s dalšími možnostmi získání půjčky.

8. Obdržel jsem peníze, ale nepřišla mi faktura. Co mám dělat ?

8. Obdržel jsem peníze, ale nepřišla mi faktura. Co mám dělat ?

Zavolejte prosím na náš zákaznický servis, telefon 245 001 715. Platební údaje vám poskytneme a zašleme je ve formě SMS na váš mobil.

9. Jak mám splatit půjčku ?

9. Jak mám splatit půjčku ?

Půjčku splatíte přímo na bankovní účet naší společnosti a to buď převodem z vašeho účtu, nebo poštovní poukázkou. Veškeré údaje k platbě najdete na faktuře. Nezapomeňte uvést váš variabilní symbol.

10. Mohu splatit půjčku před dnem splatnosti ?

10. Mohu splatit půjčku před dnem splatnosti ?

Ano, půjčku můžete splatit kdykoli před termínem splatnosti. Poplatek za půjčku se tím ale nemění.

11. Co se stane, když nezaplatím půjčku včas ?

11. Co se stane, když nezaplatím půjčku včas ?

Kontaktuje vás oddělení pohledávek a připomene vám zpoždění platby. Při větším zpoždění vám připočteme smluvní pokutu dle sazebníku poplatků a obchodních podmínek. Pokud máte problém se splacením půjčky, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis. Pomůžeme vám předejít sankcím a zbytečným starostem s ještě větším dluhem.
Zažádat o rychlou půjčku pro maminky na MD